Vastauksemme koronavirukseen: Näin Comodo huolehtii ihmisistä ja palvelee poikkeusoloissa 

Asiakkaamme ja työntekijämme ovat aina etusijalla, mutta yhteisömme hyvinvointi korostuu nopeasti kehittyvässä tilanteessa, jossa COVID-19-pandemiaepidemia leviää Suomessa. Olemme jo tehneet lukuisia toimenpiteitä, jotta Comodo-kotien asukkaat voivat olla ja elää hyvillä mielin.

 

Asiakaspalvelumme joustaa muuttuvassa tilanteessa 

  • Oma tiimimme työskentelee etänä. Asiakaspalvelumme palvelee normaalisti: +358 10 470 4380, info@comodo.fi.
  • Pidämme asiakastapaamiset mahdollisuuksien mukaan etäyhteyden yli.
  • Jos kohtaamme, emme kättele. 
  • Mikäli henkilökohtainen avainten nouto ei onnistu, järjestämme sen joustavasti ilman ihmiskontaktia (esim. Postin noutopisteet). Asiakaspalvelumme löytää kanssasi oikean ratkaisun.

 

Huoltotiimimme on sitoutunut hyvään hygieniaan        

  • Oma huoltotiimimme käyttää koko ajan hanskoja ja vaihtaa ne useaan otteeseen huollon aikana.
  • Huoltoautossamme on desinfiointiaine aktiivikäytössä. Pesemme kädet huolellisesti asuntoihin mennessä ja niistä poistuessa.
  • Pyyhimme ja desinfioimme perusteellisesti mm. kaikki kahvat, vetimet ja WC-istuimen nupin.  

Seuraamme tarkasti Suomen viranomaisten ja Maailman terveysjärjestön (WHO) ohjeita ja arvioimme tilannetta jatkuvasti.

 

Lämmin kiitos asiakkaidemme ymmärryksestä ja tuesta. Yhteistyöllä voimme pitää huolta toistemme terveydestä ja taata kodikkaan majoituksen myös poikkeusaikana. Voit rauhallisin mielin vuokrata viihtyisän Comodo-asunnon myös väliaikaiseksi etätyökodiksi tai mahdollisen karanteenin ajaksi. Selaa asuntojamme täällä tai ole yhteydessä asiakaspalveluumme. 

Palvelemme sinua numerossa +358 10 470 4380 tai meilitse osoitteessa info@comodo.fi. 

Rakkain terveisin 
Comodo-tiimi