Asunnon varaaminen

Milloin kalustettu asunto on paras vaihtoehto väliaikaiseen asumiseen?

Kun kaipaat kodinomaista asumista joustavasti, Comodon kalustettu asunto on paras vaihtoehto. Kalustetut asuntomme ovat kuin koteja. Olemme miettineet jokaisen yksityiskohdan, jotta viihtyisit siellä. Voit kokkailla kuin kotonasi tasokkaasti varustetuissa keittiöissä. Suurimmassa osassa asuntoja on myös pyykinpesukone. Asuntomme ovat hyvien kulkuyhteyksien varrella ja palveluiden lähellä. Joustavalla majoitussopimuksella viivyt asunnossa juuri sinulle sopivan ajan.

Mitä asunnon hintaan sisältyy?

Majoitushinta pitää sisällään kalustetun asunnon, sähkön, veden ja langattoman internetyhteyden. Majoitukseen sisältyy kertapalveluna pyyhkeet ja liinavaatteet, jotka petaamme valmiiksi.

Miten varaan Comodo-asunnon?

Asunnon varaaminen on helpointa netissä. Mikäli tarvitset asunnon pikaisesti tai et löydä netistä sopivaa asuntoa, soita meille +358 10 470 4380 tai lähetä viesti yhteydenottolomakkeella. Mikäli yrityksesi tarvitsee majoituspalveluita usein ja haluat maksaa sähköisellä tai paperisella laskulla, soitathan meille ennen varauksen tekemistä.

En ole varma, milloin putkiremonttini valmistuu. Voinko silti varata Comodo-asunnon?

Toki! Majoitussopimuksemme ovat joustavia. Voit valita joko määräaikaisen, joustavan määräaikaisen tai toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen.

Millainen on joustava määräaikainen sopimus?

Kun majoitut vähintään kuukauden ja tiedät suunnilleen majoitustarpeesi keston, kannattaa valita joustava määräaikainen sopimus, jossa valitaan majoitusajan minimi- ja maksimikesto valmiista kategorioista sekä itselle sopiva irtisanomisaika. Esim. 1-3 kk sopimuksessa majoitut vähintään kuukauden, mutta korkeintaan kolme kuukautta. Jos haluat enemmän joustoa majoituksen kestoon, kannattaa tällöin valita toistaiseksi voimassa oleva sopimus, jossa majoituksen maksimipituutta ei ole rajattu.

Millainen on toistaiseksi voimassa oleva sopimus?

Kun majoitut vähintään kuukauden, 6 kk tai 10 kk, mutta et halua sitoutua tarkkaan irtisanomisaikaan, kannattaa valita toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Valitsemalla toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen, varmistat että asunto on sinun käytössäsi juuri niin kauan kuin sitä tarvitset. Valitset vain itsellesi sopivan minimimajoitus- sekä irtisanomisajan!

Kodissani sattui vesivahinko ja tarvitsisin väliaikaisen asunnon jo tänään. Onnistuuko se?

Kun tarvitset asunnon pikaisesti, soita meille +358 10 470 4380. Mikäli meillä on tarjota sopiva sijaisasunto, pyrimme järjestämään sisäänmuuton jo saman päivän aikana.

Olen tulossa lomalle Suomeen pitkäksi viikonlopuksi ja haluaisin majoituksen teidän kauttanne. Onnistuuko se?

Asuntomme soveltuvat erinomaisesti lyhyempiinkin majoituksiin. Majoituksen minimipituus on kaksi yötä.

Mitä jos en löydä sopivaa asuntoa?

Kerrothan toiveesi meille yhteydenottolomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä. Järjestämme sinulle mahdollisuuksien mukaan sopivan asunnon.

Minulla on erikoistoiveita majoituksen suhteen. Mitä lisäpalveluita on saatavilla?

Tarjoamme useita lisäpalveluita kuten välisiivouksia ja vauvan matkasänkyjä. Voit valita lisäpalvelut asunnon varauksen yhteydessä. Mikäli et löydä haluamaasi lisäpalvelua, lähetä meille viesti yhteydenottolomakkeella.

Miten majoitus maksetaan?

Voit maksaa majoituksen suomalaisessa verkkopankissa tai luottokortilla. Mikäli yrityksesi tarvitsee majoituspalveluita usein ja haluat maksaa laskulla, soitathan meille ennen varauksen tekemistä, jotta voimme perustetaa sopimusasiakkuuden.

Asunnon avainten nouto ja luovutus

Mihin kellonaikaan pääsen asunnolle majoituksen alkamispäivänä?

Pääset asunnolle viimeistään kello 16 alkaen. Jos tarvitset joustoa aikatauluun, ota meihin yhteyttä.

Mistä noudan avaimet?

Helsingissä: Voit valita sopivan avainten noutotavan ja -ajan varauksen teon yhteydessä. Voit noutaa avaimet arkisin kello 14–16 toimistoltamme osoitteesta Mannerheimintie 38, asunnolle klo 16 alkaen. Myös nouto valituilta R-Kioskeilta tai Airprolta Helsinki-Vantaan lentokentältä onnistuu.

Tampereella: Otamme sinuun yhteyttä ja sovimme avainten luovutuksesta.

Mihin kellonaikaan luovutan asunnon majoituksen päättymispäivänä?

Asunnon luovutus tapahtuu kello 11 mennessä. Jos tarvitset joustoa aikatauluun, olethan meihin yhteydessä hyvissä ajoin ennen majoituksesi päättymistä.  

Miten palautan avaimet?

Voit jättää avaimet asunnon ruokapöydälle. Erikoistapauksissa sovimme erikseen.

Mitä minun tulee muistaa majoituksen päättyessä?

  • Tarkista sopimuksen irtisanomisaika
  • Muista siivota ohjeiden mukaisesti
  • Palauta avaimet, mahdolliset pysäköintilupalaput ja kulkukortit
  • Kerro meille, jos asunnossa on puutteita
  • Kiva jos annat meille myös palautetta!

Asuminen

Miten otan yhteyttä Comodoon majoitukseni aikana?

Saat meihin yhteyden sähköpostilla info@comodo.fi, WhatsAppilla +358 50 3810696 tai soittamalla päivystysnumeroon +358 10 470 4380. Toimistomme osoitteessa Mannerheimintie 38 on avoinna arkisin kello 10–16:30.

Miten otan yhteyttä Comodoon toimiston aukioloaikojen ulkopuolella?

Päivystysnumeromme palvelee sinua ympäri vuorokauden kaikkina viikonpäivinä numerossa +358 10 470 4380.

Saanko tuoda lemmikkieläimiä asuntoon?

Lemmikit ovat tervetulleita suurimpaan osaan asunnoistamme. Valitse asuntosi kohdalta lisäpalveluksi lemmikkieläimen majoitus.

Saako asunnossa polttaa tupakkaa?

Jotta asuntomme olisivat seuraavillekin asukkaille yhtä raikkaita, tupakoithan ulkona. Joissakin taloyhtiöissä parveketupakointi on sallittua. Tiedustele tästä erikseen yhteydenottolomakkeella.

Meillä on vauva. Onko asunnoissanne pinnasänkyä ja syöttötuolia?

Voimme toimittaa vauvan matkasängyn asuntoon. Valitse vauvan matkasänky lisäpalveluna varausta tehdessäsi. Mikäli tarvitse myös syöttötuolin ja potan, ota meihin yhteyttä varauksen tehtyäsi.

Palohälyttimeni pitää ääntä. Mitä teen?

Huolehdithan, että palohälytin on toiminnassa myös seuraavaa majoittujaa varten. Löydät palohälyttimen varaparistoja siivouskaapista. Olethan yhteydessä meihin, mikäli ongelmia ilmenee.

Mitä jos lukitsen itseni ulos asunnostani tai kadotan avaimen?

Soita päivystynumeroomme +358 10 470 4380. Veloitamme oven avaamisesta lisämaksun.

Mitä jos havaitsen asunnossa puutteen?

Jotta voimme korjata puutteen pikaisesti, ilmoitathan siitä meille sähköpostilla info@comodo.fi, WhatsAppilla +358 50 381 0696 tai soittamalla päivystysnumeroon +358 10 470 4380.

Mitä tarvitsen mukaan asuntoon?

Ota mukaan henkilökohtaiset tavarasi, hygieniatuotteet, ruoat ja mausteet sekä pyykinpesuaine.

Asunnon siivous

Miten siivoan asunnon lähtiessäni?

Asunnon tulee olla lähtiessäsi samassa kunnossa saapuessasi. Löydät siivousohjeen varausvahvistuksesta. Lisäksi lähetämme sähköpostilla tarkemman siivousohjeen ennen majoituksen päättymistä.

Voit myös tilata loppusiivouksen. Varaa se lisäpalveluna varausta tehdessäsi. Jos olet jo tehnyt varauksen, soita meille +358 10 470 4380 tai lähetä sähköpostia info@comodo.fi

Voinko tilata välisiivouksen asuntooni?

Toki! Soita meille +358 10 470 4380 tai lähetä sähköpostia info@comodo.fi.

Mitä jos unohdan tavaroitani asuntoon tai sinne tulee postiani?

Otamme tavarasi tai postisi talteen ja ilmoitamme sinulle. Voit tulla hakemaan tavaran toimistoltamme. Säilytämme tavaroita kuukauden, ellei toisin sovittu.